Konkrétně projekt hledá cesty propagace pozitivní chování, které chrání osobní pohodu a přispívají k udržení motivace ke studiu.
Projekt vychází z mobilní interaktivní aplikace Stay, která ověřila v praxi model odměňování mladých lidí za žádoucí iniciativu. Šlo o směrnici britské vlády během pandemie COVID-19 #StayAtHome. Podařilo se ověřit pozitivní dopad na motivaci a chování mladých lidí.
Výstupy projektu STAY+ jsou založeny na dobré praxi, výzkumu a vývoji, a udržitelnosti.
První newsletter ke stažení zde.
Praktickým testováním se potvrdilo, že podpora wellbeingu studentů je velmi aktuálním tématem. Diskutovaly se konkrétní kroky k šíření platformy STAY+ co nejširšímu okruhu potenciálních uživatelů.
Fotografie ze setkání - kliknutím zobrazíte větší fotografii
Šlo o kombinované prezenční a online setkání. Projekt se nyní dostává do další fáze, brzy bude představen prototyp aplikace podporující wellbeing studentů. Dále probíhají výzkumy ve všech zapojených zemích a připravuje se pilotní ověření vytvořených výstupů.
Fotografie ze setkání - kliknutím zobrazíte větší fotografii
Hlavním tématem byla společná diskuse nad dokončením prvního výstupu projektu – mezinárodního výzkumu a vytvoření databáze příkladů dobré praxe pro podporu wellbeingu studentů během distanční výuky. Výsledky budou zveřejněny na těchto stránkách.
Od této chvíle se partnerské organizace zaměří na tvorbu obsahu a designu mobilní aplikace pro mládež, která má za cíl s využitím prvků gamifikace zvýšit motivaci a zapojení mládeže do aktivit podporující pozitivní přístup, zdravý životní styl a duševní wellbeing.
,Fotografie ze setkání - kliknutím zobrazíte větší fotografii
Zaměřujeme se na příklady dobré praxe, provádíme řízené rozhovory a realizujeme dotazníkové šetření. Výsledky budou zveřejněny na platformě projektu.
Více informací o projektu STAY+ naleznete v projektovém letáčku.