Realizací projektu minimálně 10% zaměstnanců z těchto podniků využije opatření zavedených v důsledku genderového auditu, což jim umožní lépe slaďovat pracovní a rodinný život (vytvoření 16 flexibilních pracovních míst, skladby benefitů atd…). Součástí projektu bude e – learningový kurz, který bude k dispozici i po ukončení projektu.
Reg.č.: CZ.1.04/3.4.04/76.00273
Zaměstnavatelé následně umožnili týmům našich poradců asistovat při zavádění nových opatření do praxe a měnili interní dokumenty, systémy odměňování, přijímání a propouštění zaměstnanců, zaváděli flexibilní pracovní úvazky, apod., s cílem zvýšit úroveň rovných příležitostí mužů a žen a vytvořit příznivé podmínky svým zaměstnancům pro slaďování pracovního a rodinného života.
Jak se jim to podařilo, můžete sami vidět na výstavě v Knihovně Kroměřížska od 2.9.2013 do 30.9.2013 a na také na webu http://www.genderaudit.cz/soutez.asp.
Můžete zároveň hlasovat a podílet se tak na výběru zaměstnavatele, který zvítězí v soutěži o genderově příznivou firmu.
Na semináři se svými příspěvky vystoupí:
PhDr. Martin Jára, Liga otevřených mužů o.p.s. (www.ilom.cz),
Mateřské centrum Klubíčko (www.klubickokm.cz),
Okresní hospodářská komora Zlín (www.ohkzlin.cz),
NESEHNUTÍ (www.nesehnuti.cz).
Rádi se s Vámi podělíme o zkušenosti s uplatňováním rovných příležitostí a slaďováním pracovního a rodinného života.
Pozvánku a program semináře si stáhněte zde.